Datos personales

Mi foto
Fútbol desde Mallorca

Visitantes

miércoles, 2 de diciembre de 2009

Ya podeis publicar comentarios

Sé que ha habido muchísimos problemas y que no ha sido posible publicar comentarios con la nueva fórmula que os había propuesto. Creía que google lo permitía y se ve que no es así. He vuelto a habilitar la casilla correspondiente, y volvemos al sistema que os he anunciado por la mañana. Todos los comentarios serán revisados y se publicarán absolutamente todos, los positivos y los negativos, salvo aquellos que contengan insultos. Esos, que se abstengan de escribir porque va a ser en vano.
Dicho esto, el foro vuelve a quedar abierto, y en un rato os actualizo a la información de hoy.

9 comentarios:

dani152 dijo...

A ver... si ahora me funciona... :P

Jaume dijo...

Antes no ho has publicat Maura, però això que has dit de presumpte prevaricació de na Calvo.. vas errat... i mooolt! Alerta amb ses acusacions que amolles per aquí que tothom sap qui ets i on trobar-te per no recordar-te que això ho pot llegir qualsevol persona.
Però a lo que anava, no és prevaricació ni res, si un cas en JOse Maria no els hi va contar tot, na Calvo no hi té res a veure, de una possible solució com aquesta a nes Lluis Sitjar.. se'n xerra des temps den Fajeda, i fa 6 anys que ja no és per enmig, així que.. fa teeeemps que se sabia es tema.

Unknown dijo...

Mea culpa xDxD

Lo siento Maura por haberte aconsejado mal.

boire dijo...

Crec que ja es hora de xerrar de temes esportius . . ja está be de culebrons. . vergonya cavallers . . .

Visca el Mallorca

Guillem dijo...

Tomeu, ara dius que no se pot xerrar de futbol per sa situació del club...

Alguna vegada has dit que aquest blog era per parlar de futbol i no de política, però els 2 primers links de la teva pàgina són cap a pàgines "gonelles" que questionen s'identitat lingüística i diuen altres burrades pitjors...

No entenc que un periodista de certa entitat com tu (probablement de lo milloret de Mallorca segons sa meva opinió) faci d'altaveu d'aquesta tropa. Fes-t'ho mirar...

Toni Cerdá dijo...

por fin me pensava uqe hi havia hagut un destre i ja no poria seguir escriguent

Sitjar dijo...

Me parece un buen sistema si con ello se evita todo el caos de los últimos tiempos, que daban ganas de entrar menos con tanto troll suelto.

Sitjar dijo...

Esto tira o no?

Sitjar dijo...

Vale, ya veo que Tomeu debe aprobarlos antes de publicarse jeje

Sean ignorados entonces mis dos últimos mensajes.