Datos personales

Mi foto
Fútbol desde Mallorca

Visitantes

martes, 15 de diciembre de 2009

Carlos González, hoy en 4-4-2

El empresario tinerfeño Carlos González será hoy el invitado del programa 4-4-2 que se emite a partir de las 22:15 en Canal 4

16 comentarios:

somdemallorca dijo...

Tomeu perdona pero lo des feisbuc; esta molt turat.
Tal vegada si poguesis interactuar amb so convidat amb ses preguntes que li fesim desde es FEISBUC tendria un poc mes de vida

hombre de paco dijo...

Espero que Terrassa y tu le deis mas caña que a Asensio... que mucho ponerlo de vuelta y media por el mundo y el blog y luego en la cara nada de nada, el unico que le dijo lo que le tenia que decir fue en Bauça, con un par.

Joan Femenia dijo...

¿Que penses dur tots es impresentables d'Espanya a n'es programa?
Ara fas unes gestions i dus en Davidson, i ja tendràs es platò ple de merda...........
¿No pots convidar a jugadors per veures que opinen de lo ve que va la temporada? ¿regalar una camiseta firmada d'un jugador del mallorca?
I sino dus a n'Alemany i li demanas com pensa pagar 13 millons d'euros a final de temporada..........

Petiot dijo...

Tomeu estau estudiant sa possibilitat de poder penjar es programa a Internet? Així, es que estam fora de ses Illes també el podríem veure... Me pareix que no suposa tanta feina fer-ho i t'ho agraïriem bastant! Dona-li canya a en Carlos González!

Palinha dijo...

Esta bien que lleveis a esta gente al programa, pero a ver si les dais un poco de caña, que al final parecerá que Martí Asensio y González son los buenos de la película.
Espero que le preguntes por sus fichajes "galácticos", sus filtraciones sobre jugadores en venta y sobre los provincianos, a ver que opina. Sobre Alemany, doy por sentado que le vas a preguntar, jejeje.

Dicho esto, como dice Joan Femenia no estaría mal que trajeseis algun jugador de vez en cuando, para variar

carla dijo...

Ja sé quin canal no posaré avui.
Segur que li riureu totes les gràcies.

Vos agrada remoure i desestabilitzar. En TT el va posar verd, per no dir una altra cosa. Avui segur que també li farà un bon "massatge" com a n'Asensio.
Recorda-li a n'en TT que el Mallorca no és de n'Asensio per què NO VA PAGAR, i no només això va robar al Mallorca.

Giu dijo...

Palinha, me pareix que jugador no en veurem cap a 4-4-2...

http://www.mallorcadiario.com/index.php?option=com_content&task=view&id=50469&Itemid=56

Xim dijo...

a mi me interesaría más ver a algún jugador que a estos personajes que taanto cansan, 2-3 años con personajes como estos cansan. Por cansar, ya me cansa hasta Alemany...

Una entrevista al estilo terrasa con Luis el utillero estaría bien. Este sí que debe haber vivido y visto cosas! jeje

Giffs dijo...

A lo que me sumo es que se pueda ver por Internet o bien en directo o bien por descarga o tipo youtube, me da igual, pero no puedo verlo, y la verdad es que el horario es malo, coincide con la Champions (cuando hay), con Flash Forward...

No por hoy, que el tipejo este me interesa poco, pero me he perdido otros...

barralet dijo...

Jo no entenc com hi ha mallorquinistes que veuen aquest programa. Els dos Tomeus s'en foten del Mallorca quan i quant volen i encara n'hi ha que lis riuen ses gràcies

barralet dijo...

Maura, eres patetico. a que friki vas a invitar la semana que viene? va otra vez el terrasa? nada, veremos house

Miguel Angel Muñoz dijo...

Superándote día a día Tomeu.
Yo de tí traería en los próximos programas a Paul Davidson, Cléber Santana, David Navarro...
Antes veré gran hermano en la 7...y mira que odio la tele basura...

Mik dijo...

Sabía que tele5 feía "telebasura", el que no sabía es que canal4 (una tv local, fins ara ben considerada) també ho acabaría fent.

Molt trist tot el que estau fent amb el Mallorca, molt trist !

Joan Femenia dijo...

Redeu sagrat quen fan d'anuncis. Jo crec que es programa en si mateix dura 10 minuts. Ni a corazon corazon fan tan d'anuncis pero al manco aquests regalen cotxes i dotbers.
Maura estiret i regala camisetes i chandals del Mallorca, que jo crec que amb lo que deus cobrar des anuncis podries fer feliç a molts de seguidors.
I dur en Borja, en Mattioni, n'Aduriz, en Julio Álvarez, ES VERTADERS PROTAGONISTES.
VISCA EL MALLORCA.
JA QUE HI SOU DEMANAU A QUALQU D'ON ES TREURAN ES 13 MILLONS D'EUROS QUE S'HAN DE PAGAR A FINAL DE TEMPORADA.
i ja està be de defensar en Nando Pons......... que quan hi habia en Pep Bonet no li donabeu bolla. Ara ja sabem tots els mallorquinistes d'on han sortit els chivatazos dels sous del Mallorca... NANDO PONS. Perque sino no li donaria cera del corpus tots els periodistes.....

Jaume dijo...

jajajajajajjaja
Maura.. com t'ha deixat en Carlitos eh?? " y lo siento porque sé que Nando Pons es amigo tuyo" jajajajaja ja hi tornaràs a dur aquests inútils a nes teu programa, que dic teu per dir algo.. perquè tothom fa i desfà menys tu.. que per cert, heu duit a n'aquest espontaneo nou per no dur en bauça i que li cantàs ses cuaranta? o és que no el volia en Carlos a nen Bauçà a plató? ai Maura...

Encarq que me caigui més tort que un ganxo en Carlos, és més inteligent de lo que vos pensau... vius...
però això si, quin actitud més de xulo de merda que té a nes programa, primer per sa postura mig ajeguda que adopta i epr acabar així com xerra.

Miguel dijo...

hola a todos, lo siento por los que esperabais ver a maura metiendole caña a este personajillo, que lastima que no pudiera venir el señor Vidal eh Maura....
Segundo es lamentable lo que le haces al Mallorca desde tu programa y ya me adelanto yo a decirte, porque se ve a la legua que empezarás a rajar de Mateo, una vez más Maura cuidado a quien te arrimas que luego tienes que terminar pidiendo perdón.
Creo que estoy dando mi opinión sin ofender a nadie, si quieres me contestas a esto o no. Pero me gustaría saber dos cosas, una es que porqué permites a un invitado sentarse o recostarse sobre la silla como si estuviera en el sillón de casa (falta de respeto) y segundo como es que nadie y menos tú sois capaces de rectificar y hacerle pronunciar bien el apellido mallorquín Alemany, que para eso no hace falta saber ningún idioma se pronuncia igual aquí que en la china popular. (esto también va por el señor Dani Vaquer que estaba sentado en la mesa que se le ha escapado).